Bandidos!

Helgen var väldigt chillad, men började dock med lite stress då jag och Bill skulle försöka fixa förfriskningar inför maskeraden på kvällen, men det gick inte helt som vi ville... stackars Bill kommer få en hjärtattack om jag ska fortsätta köra med honom:O
Vi kom i alla fall iväg till Äholm efter lite strul försende bussar och tåg och fick snabbt svida om hemma hos Fredrik innan vi skulle på fest för två kompisar till Mr F som både jag och Bill fått lära känna senaste tiden... och som jag sa, vi fick svida om... för det va som tidigare nämt en maskerad... med filmtema!
Vad passade då inte bättre att va än just BJÖRNLIGAN!
Detta var nått som flertalet personer kunde bevittna då vi gick den väldigt långa och omständiga vägen till Hembyggdsparken där festen hölls. Konstigt nog fick vi inte en ända sne blick på oss... förän vi på natten skulle gå hem och kommer ut från den mörka parken och möts av en tjej som kämpade med att cykla upp för en backe samtidigt hon envisades med att snacka i mobil... hon såg ganska skeptisk ut till vad hon möttes av... tre killar i pyjamasbyxor, röda tröjor med siffror på och jeanskepsar med masker på som kommer strosandes. Men en väldigt kul kväll var det!

Dagen där på bjöd på solning och en hård kamp på minigolfbanan... och det slutade med att den otippade Bill slår både mig och Fredrik som båda fick lika många slag (skyller på att fuckade mig på 2 hål... annars hade jag krossat allt motstånd!). Där efter va det McD och hemkörning av B och mig.

Första dagen på nya veckan bestod av följande;
1) göra ansökan om att få läsa upp Matte E på kunskapsforum/arbetsförmedlingen
2) följa med mamma på loppsisar och införskaffade själv en dubbel LP med Phantom of the Opera med casten i London och två hällpipar till spritflaskor (barhylllan utökas:D )
3) Reka på outleten på höganäs keramik och införskaffade ett par bläck byxor för 149 kr (very nice)
4) 9 hål på golfbanan med paps och lyckas sänka mig från 35,6 till 34,4 (rätt bra ändå med tanke på att jag fuckade 3 av dom hålen BIG TIME!)

Nu orkas inte skriva mer... för klockan är just nu rätt mkt sovdags! Så fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

sv. det funkar vill jag lova!

2009-07-02 @ 11:51:24
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0