Med kort i rockärmen...

Istället för att sticka ut i Helsingborg valde vi att spela lite poker hos Martin. Poker som aldrig varit nått man varit bra på.
Men denna gången var saker och ting anorlunda. Första partiet slutade med mig och Fredrik (som sålt sin själ till kortgudarna) i "final" efter han mirakulöst återhämtat sig från ett extremt underläge. Självklart vinner killen och är jävligt nöjd med sig själv, och jag fick tillbaka insattsen.

Inför andra spelet så blir vissa av oss lite knorriga och orkar inte spela mer för pengar för att vi ändå vet vi kommer förlora, men Sebastian erbjuder sig att sponsra mig så att jag "spelar åt honom". Och det va inte allt för dumt... för efter ett par timmar av en jävla tur för mig och lite vågat spel så vinner jag mot Joakim. Sebastian som inte rört ett finger får dubbelt tillbaka och jag som inte ens satt några pengar går 100 kr plus. Man klagar inte nej!


Men som man säger... Tur i spel, otur i kärlek... och om detta stämmer... då ska jag fan inte försöka mig på kärleken:P Inte med den jävla turen man hade ikväll...


Kommentarer
Postat av: Fredriik

Kan säga dig att då är vi två med att inte ha tur i kärlek juuue, Fast iofs, mitt är nog inte så mycket tur. snarare skicklighet:D

2008-12-27 @ 10:16:38
Postat av: H *

- haha what ? hur kan man tröttna på guitar hero ? jag får bara ont i händerna ibland /; haha !

2008-12-28 @ 00:56:14
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

nice jobbat.. ha ett gott nytt år! Hälsa familjen!

2008-12-30 @ 23:33:13
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

Hoppas du haft en trevlig nyårsfest!

2009-01-01 @ 02:06:19
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0