Downslide

På nått sätt känns det som att jag inte riktigt har koll på vad jag gör här på blogg.se egentligen, inte direkt  så att inläggen sprudlar av intressanta ämnen, dels för jag inte vet helt vad som skulle vara intressant för folk att läsa om som dom inte kan läsa på andra ställen, men har en "idé" som kan bli ett återvändade tema i bloggen.

Dessutom förstod man idag att man är lite av en favorit hos design fröken som inte säger ett ljud när man kommer in 30 min försent under en redovisning, är väldigt förstådende med att arbetena som skulle varit inne förra veckan inte kunnat bli inskickade pga data problem och sen glatt sitter och diskuterar saker gällande olika designers. Lönar sig att visa intresse *thumbs up*, även om man är värdelös på att göra modeller.


Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

haha... jo allt är bra! själv hur är det med syrran?

2009-01-28 @ 22:51:04
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0