Rule, Britannia!

Ja då är det torsdag "morgon" och om några timmar är det dags att börja skolan, och efter ytterligare några timmar dags för den årliga Londonresan.

Som varje januari, sedan några år tillbaka, ska jag och familjen åka till London för some serious moneyspending och kulturell upplysning vilket är så jävla soft:P Detta blir 5e gången man åker till London totalt och 4e med familjen, och de sakerna man mest ser fram emot är nog åka till Camden och besöka dom mystiska "alternative" butikerna, käka clubsandwich på Carnaby Street och se Billy Elliot: the Musical.

Något som jag uppmärksammat är att jag bara känner mig mer och mer hemma i London för varje besök. Det är nästan lika lätt att hitta där som i Helsingborg där man varit ett par miljoner gånger. Det är fan i mig en magisk stad.

Nu får det bli sängen och kolla på lite That '70s Show innan man slaggar upp sig inför fysiken på morgonen!

   Peace out!

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

läget?

2009-01-10 @ 23:25:30
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0