back in action

Då var man hemma igen från London trippen och en rekord smidig hemresa.

Dagen började med sovmorgon (något som var välkomnat efter gårdagens resande och bristande nattsömn), sedan skola som var ganska chill tills vi hade den fullständigt onödiga lektionen i grafisk kommunikation som varade i 40 min (läraren lyckades förolämpa hela klassen och kalla Patrik för Peter två gånger även om alla sa till).

Efter skolan blev det chillout Anton och lite singing faceoff på det nyinförskaffade spelet Lips mot min syster och hennes kompis Emelie en bra stund (något som jag och Emelie visade sig vara bäst på, OH YEAH).

Mitt under det dagliga gitarrspelandet får man plötsligt hetsiga medelanden på msn från lilla Gana om att hon sett mig på tv. Det visar sig att SVT sände dokumentären "SOLEN I ÖGONEN - En film om Lars Winnerbäck" där ett klipp från sommarens Lasse konsert på sofiero visar en "liten" småförvirrad jag som står och försöker sjunga med i någon låt och försökte se lite cool ut när man såg att en kamera va halvt upptryckt i trynet.

Men nu är det nog tid för sängen (och "it's always sunny in philadelphia"), och i morgon tid för ett försök att lägga upp Londonbilderna:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0