hmmmffrr...

Ny vecka, med nya möjligheter att misslyckas! Förra veckan speckades med sura GKO lärare, fysikräknande och slutligen det fruktade Nationella Provet i Fysik B, som känns rätt bra egentligen. Men denna veckan kan bara sluta med katastrof... Onsdag = Nationellt Prov i Matte E, my arch enemy! Igår stack jag och Fredrik hem till Martin för att plugga just matte, något som slutade med... ja inte räkna matte. Det gick bra de första 2 timmarna, då jag lyckades göra ca 4 uppgifter på någon "a,b,c...."-tal, men plötsligt fick vi fika av Martins mamma som bakat för fulla muggar, och där någonstans mellan korvmackan och chokladrutorna försvann allas motivation. Vi lyckades dock ta oss tillbaka till pluggandet, men gav upp då jag satt med ena armbågen på bordet och hakan på handen och plötsligt känner att hela bordet, ja om inte hela rummet, gungar framåt. Då säger dom andra "ja nu är du också trött, nu skiter vi fan i detta". Så vad gör vi? jo vi sätter oss och spelar dataspel... Något som jag inte va förvånad över, mer än att det tog så lång tid innan vi börja med det:P Men men... idag ska man nog kunna plugga lite matte själv i alla fall... inte för man fattar ett enda jävla s.k.i.t.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0