Åter till vardagen...

Jahapp... Julafton och Juldagen passerade... Firande med föräldrar och umgänge med vänner är vad dom två dagarna bestått av... som jul ska förmodar jag.

Presenter va inget man blev överöst av, men man fick saker som är bra att ha. Någon bok av lilla kära mor, pengar från mor och far föräldrar, SF biokort, CK nessesär, diverse Clinique produkter (alltid trevligt med "lookinggood" produkter) och sen, det bästa av allt.... En blender* från OBH nordica. DRINKS FOR EVERYONE!
Pappa påpekade dock i morse att jag nu bara saknar en ismaskin för att ha ett komplett drinkmixar set... Det var dumt... för nu jävlar så ska han få fixa en till mig!

Igår chilla man bara med lite folk som varit här och sett film.

Och vad som sker senare ikväll? ingen vet... men att det vankas utgång kan va en sak att räkna med! (ska fan i mig lyckas få med Fredd och Bill till Tivoli. Man kan alltid locka bill med schlagerbaren:D). Martin och jag är i alla fall taggade på att komma ut lite:D

*(Något man av någon anledning önskat sig sen man va 16 år gammal... okeej?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0