Sjukdag 2

jahapp, fortfarande inte frisk... men men, sånt är livet:P I natt blev det i alla fall lite filmtittande. Kung-Fu Panda :D Riktigt kul film även om man inte är typ 7 år gammal längre:P

Och idag var det dags att öppna lucka nummer två i chokladkalendern man fick av mamma igår, och vad är det för kalender? Jo en BARBIE kalender! Och vad motiverade min kära moder sitt val av kalender med? "Det var den kalender med flest blondiner på... och så fanns det bara barbie kalendrar". Och om hon lägger det på det viset så är det ju okej! För blondiner är det ju faktiskt inget fel på:O

Idag ska man lyckas övertala mamma att jag visst orkar gå och se på bio med resten av klassen på svenskan. Ska se den där amerikanska/engelska vampyrfilmen jag inte minns namnet på atm... Dreamweaver? nightwish? nä ingen aning! Men jag ska allt se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0