Tell me the future...

Ja, hemma från klapputdelning hos Mr Gärtner med sällskap av Mr Christiansson och fröken Setterberg. Paket delades ut, chips knaprades på och film tittades.
Gåvorna bestod av en Magic 8 Ball från Bill som då ska säga om jag kommer lyckas med livet, och ett presentkort på två träningar på friskis i Äholm av Fredd (för att han så gärna vill träna med mig.... eller för han tycker jag börjar tjocka till mig). 
Mycket glad fö presenterna i alla fall. Av mig fick Fredd 18 små flaskor Jägermeister, som gjorde att han såg ut som den lilla youtube killen som fick ett nintendo 54, och Bill en stor flaska Cuba vodski!
För att göra alla glada så såg vi Pretty Woman som Nicole valde vi skulle se, utan några egentliga protester... måste va julstämningen som gjorde oss "likgiltiga".

I morrn blir det ännu mer jobb att göra... 300 namn kvar och sen en hopslagning av allt! Men behöver man cash så får man slita, och kontorsatbete är inte så fysiskt krävande. Får se om jag har gjort rätt i slutändan... annars kommer det skita sig lite för folktandvården:O haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0