Hallelujah!

Äntligen kan man andas ut... Inga mer sömnlösa nätter över ett projekt som var dömt att misslyckas!
Inom loppet av en dag har jag lyckats snacka med min handledare om att jag vill bryta med det gammla projektet, fått hans godkännande, snackat med min föredetta projektpartner, snackat med rektorn, fått hennes godkännande och snackat med den önskade nya handledaren och får hennes godkännande. Inte helt illa pinkat.
I det nya projektet sammarbetar jag med tre tjejer från SP3an som varit i Kina med sin klass och har nu skrivit en bok om resan och upplevelserna där. Mitt jobb är nu att fixa allt som har med bilder att göra, komma med råd om layout, fixa till framsida och göra så boken blir klar för tryck innan Fredag, och än så länge går det bara bra.
Har lyckats fixa en framsida dom är nöjda med, fixat bilderna som kommer vara i boken och rätta till lite i texten.



Man har även spelat innebandy med ett par av lärarna på skolan efter skolan då dom var lite folk kort... vad gör inte teknikare för sina lärare haha. Det gick fan rätt bra trots man led av bristande kondition, förkylning och astma:D
Men i natt blir det sova gott:D

Kommentarer
Postat av: gandhi

BRA JOBBAT ;)

2009-02-04 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0