Halvlek i London

Då har halva vistelsen gått här i London och man har lyckats få tillgång till dator och internet.
Dagarna har gått åt att yra runt i affärer som det skriker SALE SALE SALE om, en tur ut till Camden och Camden Market (som för övrigt var ett grymt chill område med riktigt många schyssta och roliga affärer som hade allt ifrån t-shirts med japan teman och 70-tals kläder till rave/techno kläder/merchendise) och stora omvägar med "lokaltrafiken" på grund av små sura "free pakistan" demostranter.
Ett av de gjorda köpen som är gjorda är spelet "Lips" som är en Xbox 360 version av singstar som var lite av en julklapp från mig till min syster och mig själv (så nu blir det ut av att sjunga falska duetter för fulla muggar).

Dom två sista dagarna är planerade att gå åt till sightseeing och musikalbesök för att fira lilla mammas födelsedag. En av sevärdheterna önskade från min sida är Westminister Abbey och Sir Issac Newtons grav (Teknikare som man är så måste man väll ha gjort ett besök där:P)

Bilder från resan och nyare inlägg kommer förmodligen upp när man kommit hem för att minska risken att fastna vid datorn:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0