Jobb jobb jobb...

Nu är man inne på andra veckan i rad med jobb, och det går frammåt nere i grottan.
Senaste veckorna har varit relativt händelserika faktiskt. Förra helgen fick vi tillexempel bilen inslagen och totallensad på saker då vi besökte mostermorbrorkusinochkusin i deras stuga mitt ute i frikin nowhere... så det är nått inavlat helmongo från trakten som utfört dådet med ca 50% säkerhet.

Sen var det jobb, plugga matte, kolla bio, SAS Masters och hbg festivalen som gällde veckan som kom efter illdådet.
Erica som kräver lite pisk för att fungera kom och kämpade sig igenom sin matte medan jag kämpa med min... komplexa tal i like:O På torsdagen vaknade lillnörden i en och man kollade på Harry Potter och halvblodsprinsen med martinlinneabillsebbesimonochvictor, där efter jag och Vicke gav oss ut på hbg festivalen och mös på tivoli med hans bror med kompisar:P Fredagen började med att man gick upp med knapt 3 h sömnt i bagaget för att sen åka till baresebäck och kolla på SAS Masters med pappsen (det är en golftävling för dom som inte vet det), och efter 10 h där va det hem igen och sen ut i natten med dom från kvällen innan, fast med joakim istället för Linnéa. Lördagen bjöd på mer festival och artister som Svenska Akademien och Moneybrother.

Sen till slut kom dagen som vi länge fasat... dagen innan Martin ska in och tjäna krigsmakten. Men det firades med onyttigheter och Wedding Crashers, toppad med obligatorisk promenad till hamnen med tillhörande skitsnack och diverse teorier om saker och ting. Men han kommer säkert hem i ett stycke... för hoppningsvis:O

Dessutom vill jag tacka tappra läsare som på nått sätt utvecklat ett tålamod när det gäller väntan på nya inlägg... försöker att skärpa mig... (aldrig sagt förr nej!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0