...och den går stople ut!

Det är länge sen man gjorde bort sig så illa som i går då man var i Äholm och såg film med en viss dam.
Efter ett par timmars filmtittande är det då dags att kolla regionaltrafikens tider för resan hem, men vi möts av att datan inte helt vill funka så jag passar på att ringa den ökända "Buss Jenny" under tiden datorn startar om. Efter ca 15 minuters tjabbel med denna jävla dataröst så får man i alla fall fram en tid, 23.04. Vi kollar klockan och ser att hon är ca en min över elva så vi försöker ta reda på när nästa går. Till slut kommer vi in på skånetrafikens sida, söker efter bussar och ser när nästa buss går... 05.10! yesssss!
Och trots att hon är trött och sliten efter helgens bravader så går den underbar och omtänksamma lilla ängeln som hon är med på köra mig hem, och jag skämms som fan för att jag fått henne till att köra mig, jag som inte är smart nog att kollar tider till hemresan... Så jävla dåligt...
Så jag tackar Klara för en trevlig kväll och ber åter igen om ursäkt för min oundvikliga osmidighet!

Detta har medfört att nu får det fan i mig bli dags att ta tag i koerkortet 4 real... så nu ska det fan i mig ut och köras och läsas teori,  så den stackars kvinnan slipper köra mig mer sen...:P

Dessutom så har man idag spelat innebandy med lärare från skolan, något man gjort ett par gånger... Rätt kul egentligen, eftersom det är en chans för båda parter att gå småhårt mot varann:P

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

allt bra leo?!

2009-03-03 @ 23:29:36
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0