ett märkligt fenomen

Bloggandet är fan ett märkligt fenomen ändå... Att folk ändå tar sig tid att läsa om vad andra människor gör och inte gör.

När jag började blogga för snart ett år sen och skrev i princip varje dag så va det vissa som gnällde över att jag bara gjorde det... och nu när man inte skriver nästan nått så är det flera som faktiskt klagar på att jag aldrig uppdaterar. Att mitt liv är kul att läsa om visste jag inte :P

Men vad man hittat på senaste tiden är egentligen bara att man klarat sin matte, jobbat, varit med kompisar, åkt på en liten roadtrip med bill och brand och sen festat en del hel.

Nått nytt är att man nu mer inte jobbar själv nere i gruvan utan har fått tillökning av just Bill. Så mellan 5-9 timmar varje dag så sitter vi i det unkna valvet och snackar skit och förolämpar varann dagarna i ända och sorterar journaler i oändliga mängder.

kanske blir lite mer bloggande nu om man orkar... är väll bara gång 27 man säger det:D men varför va så förutsägbar? inget kul om man vet att det alltid väntar ett nytt inlägg varje dag ;D

peace out lovers! ..V,

Kommentarer
Postat av: Erica

Yaaaay :D Duktig Leo :*

2009-10-06 @ 15:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0